Haideti sa facem cel mai mare blog cu retete culinare si tot ce tine de bucatarie!
Acesta este un blog unde poate scrie oricine are o reteta culinara cu poze originale, sfaturi culinare si tot ce tine de bucatareala.
Cine vrea sa scrie pe acest blog trebuie sa lase un comentariu cu numele si adresa de email, pentru a va da autorizatia.
Va astept cu drag!

duminică, 7 octombrie 2012

Tort "BIKER DE DUMINICA"









Acest tort a fost facut pentru un mare iubitor de motoare.Nu ma pricep prea bine la modelat acest fel de decor,dar l-am facut cu mare drag asa cum m-am priceput.Motociclistul sarbatorit l-a dichisit imbracand o papusa(baiat) in pasta de lapte praf.
Sarbatoritul a fost foarte incantat,cel putin asa mi s-a spus si chiar el mi-a lasat un mesaj ca a fost foarte frumos si mai ales foarte bun,ceea ce conteaza la fianl,gustul.
Ingrediente:
3 blaturi dreptunghiulare din cate 6 oua fiecare dupa reteta pe care o gasiti la aproape toate torturile mele.Este o reteta sigura de blat pufos care imi iese foarte bine si o pregatesc in general.
Crema:
5 plicuri de budinca de vanilie,
1,5 l lapte
15 linguri zahar
1 esenta de vanilie
1 kg frisca lichida


Am fiert budinca cu laptele si zaharul,la final am adaugat si esenta de vanilie,dupa care am acoperit cu folie si am lasat sa se raceasca.Am mixat bine budinca rece apoi am adaugat frisca si am batut crema pana adevenit spumoasa.
Tortul l-a umplut cu acesta crema si bineinteles tot cu acesta crema l-am si imbracat si decorat pe deasupra.



Placuta de ciocolata imita putin sigla pe care o au motociclistii  la clubul din care face parte si sarbatoritul.

4 comentarii:

  1. Dl.Biker este sexy!:)
    V-a iesit un tort atragator!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Biker-ul a fost chiar subiect mult comnetat de catre prietenii sarbatoritului!

      Ștergere
  2. Dear Veronica, A wonderful cake for a celebration!! Blessings and thank you for visiting my blog and following it. I hope that you visit again soon. Blessings, Catherine

    RăspundețiȘtergere