Haideti sa facem cel mai mare blog cu retete culinare si tot ce tine de bucatarie!
Acesta este un blog unde poate scrie oricine are o reteta culinara cu poze originale, sfaturi culinare si tot ce tine de bucatareala.
Cine vrea sa scrie pe acest blog trebuie sa lase un comentariu cu numele si adresa de email, pentru a va da autorizatia.
Va astept cu drag!

joi, 26 iulie 2012

Cannelloni cu spanac


Avand in camara o cutie de paste cannelloni si spanac in congelator am trecut la prepararea acestei retete.
Ingrediente:
Paste cannelonni
1 kg de spanac(proaspat care a fost oparit apoi)
500 gr branza feta
3-4 catei de usturoi
5 oua

Mod de preparare:
Pastele se fierb 8-9 min pe rand pentru a nu le rupe.
Spanacul se pune in cratita Delimano si se caleste in 2-3 linguri de ulei,adaugam usturoiul maruntit,putin piper si 400 gr branza. Omogenizam compozitia cu care se umplu pastele cu ajutorul unui posh sau cu lingurita.
Am asezat pastele in tava de la Delimano in care nu se lipeste nimic,deci nu am pus ulei in tava.
Ouale batute bine in care am adaugat si 100 gr branza le-am turnat peste paste.
Am pus tava la cuptor 30 min.
Am avut in acest fel o cina foarte usoara si gustoasa.

2 comentarii: