Haideti sa facem cel mai mare blog cu retete culinare si tot ce tine de bucatarie!
Acesta este un blog unde poate scrie oricine are o reteta culinara cu poze originale, sfaturi culinare si tot ce tine de bucatareala.
Cine vrea sa scrie pe acest blog trebuie sa lase un comentariu cu numele si adresa de email, pentru a va da autorizatia.
Va astept cu drag!

miercuri, 18 iulie 2012

Copane cu ceapa si usturoi verde

Ingrediente:
- 4 pulpe superioare
- 4 ciocanele
- 2 legaturi de ceapa verde
- 1-2 legaturi usturoi verde
- oregano
- piper negru macinat
- 2 linguri de bulion
- sare
- apa
- mergea si o cana de vin alb sec,
eu nu am avut, l-a baut bucatarul cu o zi inainte(adica eu)

Preparare:
Spalam si curatam bine pulpele, de pui bineanteles. Acelasi lucru facem si cu ceapa si usturoiul verde, dupa care le taiem marunt.
Condimentam pulpele.
Punem pulpele intr-o tava termorezistenta, cu partea cu piele in jos si presaram deasupra ceapa si usturoiul.
Dizolvam bulionul in putina apa si turnam peste pulpe. Completam cu apa cat sa acopere carnea.
Dam la cuptorul preancalzit pentru 1 ora si jumatate, la foc mic. Dupa acest timp scoatem tava si intoarcem pulpele. Acum ar fi momentul sa puneti si vinul, daca il aveti, eu nu am avut.
Mai dam la cuptor pentru aproximativ 30 de minute, pana se rumenesc frumos pulpele.
Pofta buna!



Retete de mancaruri. Retete culinare.
Copiaza codul de mai jos si pune-l la tine pe blog!

Un comentariu: