Haideti sa facem cel mai mare blog cu retete culinare si tot ce tine de bucatarie!
Acesta este un blog unde poate scrie oricine are o reteta culinara cu poze originale, sfaturi culinare si tot ce tine de bucatareala.
Cine vrea sa scrie pe acest blog trebuie sa lase un comentariu cu numele si adresa de email, pentru a va da autorizatia.
Va astept cu drag!

miercuri, 18 iulie 2012

Tort cu crema de mure

Photobucket



Blat = pandispan din 4 oua + esenta de vanilie

Crema:
* 500 g mure + 100 g mure pt decor
* 2-3 linguri zahar (in functie de cat de dulci sint murele)
* 400 ml frisca lichida Meggle
* 300 g mascarpone
* 2 plicuri gelatina alba (granule) dr. oetker

Murele le-am fiert putin cu zahar, ca sa lase zeama (cu care am insiropat blatul), apoi le-am lasat la scurs intr-un strecurator de plastic.
Am pus gelatina la hidratat in putina apa, dupa care am topit-o pe baie de aburi.
Frisca lichida am batut-o si am adaugat mascarpone si murele scurse de zeama.
Am adaugat gelatina devenita livhida si am batut pana s-a omogenizat totul.
Am tapetat cu folie alimentara o oala. Am pus un strat de crema, murele lasate intregi si restul de crema.
Am dat oala la rece pana s-a intarit putin crema.
Blatul insiropat l-am pus peste crema, am acoperit cu folie si cu o farfurie si directia frigider peste noapte.
A doua zi am pus o farfurie mai mare peste oala, am rasturnat, am indepartat folia si am decorat cu briz-briz colorat.



- crema in care am mai adaugat cateva linguri de zeama, pentru un plus de culoare.
La cat de colorata a fost zeama, cred ca ar fi potrivita pentru colorat blaturi pentru Red Velvet Cake :D
   Photobucket

Photobucket

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu