Haideti sa facem cel mai mare blog cu retete culinare si tot ce tine de bucatarie!
Acesta este un blog unde poate scrie oricine are o reteta culinara cu poze originale, sfaturi culinare si tot ce tine de bucatareala.
Cine vrea sa scrie pe acest blog trebuie sa lase un comentariu cu numele si adresa de email, pentru a va da autorizatia.
Va astept cu drag!

miercuri, 18 iulie 2012

Prajitura cu malai

Photobucket Sursa: Bucataresele Vesele

Ingredientele mele:
* 400 g smantana + 250 g iaurt
* 200 g malai
* 1 lingurita bicarbonat
* 60 g untura (moale)
* 3 oua intregi
* 10 linguri zahar

Mod de preparare:
Am mixat la viteza mica smantana cu iaurtul, untura moale si ouale intregi.
Apoi am adaugat malaiu in ploaie mixand in continuare ca sa nu formeze cocoloase.
Am pus si zaharul si bicarbonatul.
Pana cand s-a incins cuptorul am lasat aluatul in castron cu gandul ca se mai umfla malaiul.
(M-am speriat ca aluatul era subtire cam ca cel de clatite si am adaugat inca 2 linguri de malai. nu trebuia.)
Am turnat aluatul foarte moale intr-o tava tapetata cu hartie de copt si am dat la cuptorul preincalzit pana s-a rumenit. 50 de minute in cazul meu, la foc mediu.

N-am mai facut si nici n-am mai mancat asa ceva. Am vazut ca multa lume zice ca e o prajitura din copilarie, ca faceau bunicile. Noi n-am facut niciodata, nu stiam de alt desert cu malai decat de mamaliga cu zahar :P Iar malai n-am folosit decat la mamaliga si la pane.
Am ramas placut surprinsi. Prajitura e gustoasa.
 Putin cam aspra, cere sa fie insiropata in lapte dulce de exemplu.
Data viitoare am sa adaug zahar vanilat sau esenta de vanilie si poate si coaja de lamaie sau portocale.
In seara asta am turnat lapte cald peste bucatele de prajitura si am lasat sa se absoarba. Mmmm delicioasa!


  PhotobucketPhotobucket Photobucket

2 comentarii:

  1. Interesanta idee, merita incercata!
    Pare si destul de usor de facut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte usor de facut si dupa cum spuneam e surprinzator de gustoasa! :)

    RăspundețiȘtergere