Haideti sa facem cel mai mare blog cu retete culinare si tot ce tine de bucatarie!
Acesta este un blog unde poate scrie oricine are o reteta culinara cu poze originale, sfaturi culinare si tot ce tine de bucatareala.
Cine vrea sa scrie pe acest blog trebuie sa lase un comentariu cu numele si adresa de email, pentru a va da autorizatia.
Va astept cu drag!

joi, 9 august 2012

Clatite in tigaia FISSLER


Joi am primit un telefon ca voi primi tigaia Fissler de la Sarah Pop,care s-a ocupat cu distributia.
A fost fiica mea in oras dupa ea,deoarece eu eram la munca la ora aceea.
Iata AICI daca vreti si va intereseaza achizitia unei astfel de tigai ,mai multe date.
Azi am incercat tigaia,este minunata.Clatitele se coc foarte bine,nu se lipesc,nu este necesar  sa folosim ulei .
Am incercat sa fac si clatite dantelate

Au iesit perfect...
De cele obisnuite nici macar nu se pune problema...se intorc perfect...
Fiul meu a vrut o clatita umpluta cu multe,multe cuburi de pepene galben
Pentru mine am facut cateva clatite cu branza dulce,iar cele dantelate le-am servit cu inghetata si zmeura.
Zilele trecute am mai facut clatite in tigaia de la Fissler pe care am primit-o in cadrul campaniei pentru bloggeri.Le-am umplut tot cu crema de baranza.




2 comentarii:

  1. arata f bine clatitele..abia astept sa vina ziua de sambata sa fac si eu cateva :D

    RăspundețiȘtergere
  2. I love pancakes! They are great!

    http://theprintedsea.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere